Søg i denne blog

mandag den 3. november 2014


Portfolio 

Uge 44

Læs litteratur
Kapitel 1 - 3 læste + lidt mere. Meget spændende læsning og gode formulerede situationer De mange eksempler på web 2.0 undervisningssituationer giver stof til eftertanke også selv om de er taget fra forholdsvis lange videregående uddannelser, men jeg tror at de sagtens kan implementeres på de forløb vi praktiserer, altså de noget kortere uddannelser inden for erhvervsuddannelserne.

Web 2.0 - difination af begrebet
Vi fik skrevet en artikel om Web 2.0 men om den er for kort eller tilfredsstillende er jeg ikke klar over, men jeg venter på, at Hanne kommenterer og evt. stiller nogle spørgsmål til artiklen.

Sociale netværkssteder - Facebook
Jeg fik skrevet en post i min blog omkring Facebook set ud fra en underviseres perspektiv og venter på at mine kollegaer vil kommenterer på posten så vi kan få en dialog omkring brugen af Facebook i undervisningssammenhæng.

Sociale netværkssteder 2
Skriv en kommentar til dine medstuderendes post om "Facebook set ud fra en undervisers perspektiv".
Jeg har desværre ikke kunne finde nogle indlæg omkring Facebook i de andres blogge.

Fokus på din blog (6-10 timer)

Indhold og form din blog. Jeg har brugt meget tid på at lege med layouten på bloggen, det tager tid at skulle designe sin egen blog når man starter fra bunden og ikke har den fjerneste ide om hvordan. Men med lidt hjælp fra diverse videoer fra You Tube og i de forskellige uv - planer fik jeg da stablet en blog på benene som begynder at se ud af lidt. Men jeg er ikke helt færdig med de forskellige funktioner og layout endnu, det er noget jeg løbende vil forberede i takt med at jeg får mere indsigt i hvad en blog egentlig kan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar