Søg i denne blog

mandag den 20. oktober 2014

Digitale medier.

Som led i en opgave i modulet "Digitale medier i erhvervs uddannelserne" skal vi oprette en blok, hvor vi kan kommunikere med hinanden interaktivt, omkring de forskellige opgaver vi alle stilles overfor inden for undervisning. Det er mit håb, at jeg i dette modul kan være med sammen med jer til at bidrage til jeres/vores opfattelse af, hvad god og læreringsrig undervisning er, i forbindelse med at vi indrager de digitale teknologier. Jeg glæder mig til, at høre hvad i har med af erfaring til modulet og ser frem til et godt modul/samarbejde med jer alle.

2 kommentarer:

  1. Jeg bliver hele tiden præsenteret for nye programmer, apps og tilhørende funktioner i forbindelse med undervisningen. Det er jeg meget taknemmelig for, men min udfordring går på at udvælge de bedst egnede og dermed begrænse mig. Prioriteringens kunst...

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet